HomePortalCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Selamat Datang ke blogger-tegar.forumotion.com

Share | 
 

 Siapalah Aku Ini Untuk Memintal Buih Yang Memutih?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
enulwanie

avatar

Posts : 1
Join date : 2009-12-21
Age : 30
Location : Jln Semarak dan Cheras.

PostSubject: Siapalah Aku Ini Untuk Memintal Buih Yang Memutih?   Mon Dec 21, 2009 10:49 am

bagi yang belum kenal siapa aku,
akulah enulwanie.affraid

kalian boleh jengah blog aku di sini.http://enulwanie.blogspot.com/

ym pun boleh. dialu-alukan... seluar_pink@yahoo.com

MukaBuku pun ada.. enulwanie@yahoo.com

apa lagi ye?

kalian jgn malu segan nak kawan dengan aku. sebab aku kawan dengan semua orang.xde pilih kasih.aku memang suka berkawan.

aku ni suka jalan-jalan dan shopping.siapa yang nak ajak aku boleh je..

kepada sesiapa yang aku tak tegur masa kat Genting, jangan la dicop aku sombong sebab aku ni pemalu *pada mula-mula* sikit. kalau kalian dah kenal aku, aku memang hu ha hu ha. gelak tak ingat dunia!

so, jgn malu-malu singgah kt blog aku ye..
sayang kalian!

SELAMAT DATANG KE DUNIA BLOGGER TEGAR. Laughing
Back to top Go down
View user profile http://enulwanie.blogspot.com
 
Siapalah Aku Ini Untuk Memintal Buih Yang Memutih?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Hantu dan Roh/Arwah orang yang sudah meninggal
» Yin-Yang meridians & the hand!
» Yin & Yang: the thumb represents the least active digit!
» Diskusi 4 orang saksi Zina
» orang yang merugi di akhirat

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Blogger - Tegar :: Open Discussion :: Sila Perkenalkan Diri Anda Di Sini-
Jump to: